Vánoční stres

05.12.2013 19:47

Ahoj! Taky Vás tak děsí Vánoce? Mě teda jo. Ještě nemám koupený ANI JEDEN dárek, což je dost bída na to, žemám obdarovat asi deset lidí. No a jak na těch dárcích ušetřit? To mám utratit veškeré svoje úspory? Jako FAKT? Néééé! Mě se to tak nechce utrácet. 

Pamatujete si, jak jsem Vám tu kdysi kdákala něco o tom, že umím plynně španělsky? No tak to je pravda a já mám dokonce i ve Španělsku přátele (dost těžké uvěřit, co?) no a strašně moc bych je chtěla letět navštívit (jedu je navštívit jednou za rok o prázdninách). Zatím mi to mamka vždycky zaplatila (myslím cestu letadlem atd.), ale teď? Musíš si to zaplatit sama. Tolik peněz jen tak rozhazovat nemůžeme! (myslím, že má depku z toho, že dlouho nikde nebyla a ona fakt hodně cestuje - normálně) Máš dva sourozence!. Takže...jsem začala šetřit. Je to pruda! To vám teda řeknu.

No a jsme zase u dárků. Jak mám, proboha, zařídit to, aby se moje úspory moc nezmenšily a já měla nakoupených všech 10 dárků? Jsem snad Harry Potter? Prosím držte mi palce!

Ps: mohly byste se alespoň nachvilku zaskočit podívat do <-Knihy Návštěv? a napsat tam krátký komentář o obsahu na mém blogu? nebo hlasovat v mé anketě? ->

Vím, že jsem nudná!

Zatím Čaues!