Sny

21.11.2013 18:43

Ahoj! Jsem po dlouhé době zase zpátky! Stýskalo se Vám? Jestli jo, tak moc děkuji, mě taky a jestli ne, tak to chápu líp než kdokoli jiný. Takže...vybrala jsem si téma označené jako SEN

Pamatujete si Vaše sny? Já teda jo a někdy je to ta horší možnost. Zpravidla si je pamatuji, když se probudím. Pak je zapomenu, uprostřed dne si zase vzpomenu a pak si najednou vzpomenu třeba za dva roky. Co vy?

Máte noční můry? Rozhodně! Já jo! Většinou tam umře někdo z mé rodiny. Prostě hrůůza! 

Měly jste někdy sny, které měly nějakou návaznost, nebo se nějak opakovali? Samozřejmě! Třeba dneska! No, někdy to není úplně pohoda, ale ujde to. Můj nejhroznější sen, který se opakoval byl o tom, že jsem se točila na železném tlustém kole-sloupu a někdo mě chtěl zabít tím, že na mě házel nože. Probudila jsem se těsně před smrtí. Tenhle sen se mi zdál dvakrát. A nejlepší byl ten, kdy jsem skákala ze žebříku a odrážela jsem se zpátky (já vím že je to dětinské! Ale prakticky vzato JÁ pořád dítě jsem - nebo alespoň podle zákona). Takový adrenalin jsem nezažila ani v lanáči, když jsem lezla 20 metrů nad zemí! 

Jinak: Dneska jsem se o snech bavila se svou kamarádkou Lenkou S. a zjistily jsme, že když se nám něco zdá, nic nevnímáme. Žádné prostředí ani skoro zvuky. Třeba JÁ jsem měla už mnohokrát sen, kde se nemluvilo a přitom jsem se se všemi "učinkujícími" dorozumněla a věděla jsem pomalu na co myslí. Já vím, je to tím, že jsem já samotná tvořitelem vlastního snu, ale stejně...je to hrozně zajímavé!

Snáře jsou hrozná blbost! Všude se píše něco jiného!

Lapač snů jsem nikdy neměla, ale chtěla bych si ho koupit. Máte nějaký nápad-tip?

Zatim Čau a omlouvám se za dnešní nesnesitelně nudný článek. Zároveň ale MOC děkuji za to, že jste to vydrželi číst až sem!