Let's get it started

25.10.2013 18:26

Čaues! Vítám Vás u mého prvního článku! Bude to takové menší přivítání. Né, že bych věděla, jak začít.. :)

Takže... je to tady. Začínám svůj první zápis. Seznam te se. 

Tenhle blog byl založen zcela svobodně a já ho hodlám využívat. Nečekám nějaké miliony návštěvníků, ale ti co tu už nakonec budou, by se mohli zvěčnit v "knize návštěv" a napsat mi tam nějaký komentář. Kritiku příjmám (nic jiného ani neočekávám). No, ale abych tady jenom tak nemlela blbosti:

, jsem ta divná holka nahoře. Modrý oči, Světle hnědý vlasy, však víte... Nejsem moc hezká a asi nikdy se s tím popravdě nevyrovnám, ale život jde dál a já jedu s ním (zatím a doufám, že ještě řádku let budu). Tenhle blog, ale není o vzhledu (, že by mi na něm nějak záleželo-popravdě: VŮBEC mi na něm nezáleží). Vy, čtenáři, mě neznáte a já můžu psát své oblíbené články a svěřovat se (to zní fakt jako kdybych byla nějaká nána!) Vám bez ohledu na to, že bych se nějak ztrapnila. Radši budu končit, jinak by to nemuselo dopadnut úplně nejlíp.

Tak se mějte!

Zatím! =D