Noční Tvorové. Hahah

21.11.2013 19:15
Ahoj lidi!,
jak jistě víte, máme zde nový den a s ním i nové téma dne. Dneska je to slavné téma dne: Noční tvorové. Začnu tedy tím, že napíšu. co si pod tímhle spojením představují určité osoby: ZAČÍNÁME :P Doufám, že Vás čtení bude bavit :)
Z pohledu učitele: Noční tvorové jsou například kobylky z rodu...... Fuj nebudu Vás tady zatěžovat čtením o tom, co říkají učitelé, když jste dnes absolvovali mnoho hodin právě s nimi, že?
Z pohledu 16ti leté holky (jen některé :)): No.....noční tvor je určitě Filip, protože to s ním včera večer bylo bezva... :)
Z pohledu 16ti letého kluka (jen některého): Tak noční tvor je třeba.....mno.....faktz nevim, na to se mě neptejte, hele- myslim si že by toho věděl víc Hagrid!
Z mého pohledu: Noční tvor je tajemné stvoření noci, může to být optimistická, ale i pesimistická osobnost. Není to člověk, může to však být tvor podobný člověku :). Zvíře také není vyloučeno ze seznamu nočních tvorů, ba naopak. Zvíře se vyobrazuje nejčastěji, pro mě je tipická např. kočka černé barvy se zeleně zbarvenýma očima, ve kterých jde vidět moudrost. Je také velmi nepředvídatelná a je hodně aktivní v noci (samozřejmě). Co vy? Co si představujete?
 
Tak to je ode mě vše! Snažila jsem se to napsat hezky podle fantazie, ale jestli se někomu článek nezdá....nevadí! Každý má jinou představivost. Klidně pište, co se Vám nelíbilo, inspiruje mě to k psaní, čím dál lepších článků a to jen díky Vám!! (hahah, pořád budu psát stejně nudně, to se nezmění! Sorry, bro!)