Má nejlepší kamarádka

22.11.2013 20:34

Ahojky! Dneska jsem se rozhodla psát sloh (hahaha), teda spíš článek o mé nejlepší kamarádce. Jestli se Vám to téma zdá nudné, tak nepokračujte. Jsem velice špatný pisálek!

Já a moje nejlepší kamarádka se známe prakticky už od kolébky (nebo jinak řečeno: z dělohy, či porodnice - né, nerodili jsme tam spolu, byly jsme tam pouze porozeny). Není tedy divu, že se na sebe moc nenaštváváme a umíme lehce z té druhé vyčíst, co se jí děje. Je to jako čtení z knížky a ONA je rozhodně moje oblíbená knížka. Nejlepší knížka. Takže...tenhle článek je pro tebe, Luci!

Víte jaké to je když se Vám hroutí život? Asi ne co? Nebo jo? Protože jestli jo, tak nevíte čím jsem si prošla já a čím ona. Já vím, teďsi asi říkáte: "Haha, kolik vám je? Padesát?" Ale můžu vás ujistit, že tak to není. Oběma se stalo něco bolestného s tím nejdůležitějším, co v životě potřebujete- a prosím neříkejte voda nebo vzduch- stalo se něco ohledně naší rodiny (nechci to sem psát). ONA mě dokázala přivést na jiné myšlenky a ONA mi poradí se vším s čím potřebuji. Je tu pro mě. A já jsem tu pro ní. Kluci? Brnkačka, všechno mi odůvodní a nabídne mi na situaci reálný pohled. Nakonec příjdu na to, že se mu líbím :) Všemožné probémy: Vyřeší je! A ještě mi dodá sebeodvahy. Tajemství: Je můj trezor! Parťák? Legen - wait for it - Dary! Znáte takové ty trapné situace, ajk musíte někomu lhát a zahrát improvizované divadýlko? Domluvíme se ani nevím jak!

Mohla bych takhle pokračovat do nekonečna. To samé se snažím být i pro ní, ale ona je prostě lepší! Mít nejlepší kamarádku/kamaráda je to nejlepší na světě! Kdyby nebylo přátelství, nebylo by nic. 

Díky Čiki!